Soluții de dezvoltare pentru afaceri

100 Argumente pentru un credit ROMCOM: Vei lucra cu același consultant până la rambursarea creditului (28)

By on 28 July 2015 in Credite IMM

De câte ori nu se întâmplă să mergem la magazinul de la colţul străzii, să cumpărăm produse şi să plătim fără să mai verificăm bonul fiscal, pentru că o cunoaştem pe vânzătoare de când ne-am mutat în cartier sau pur şi simplu pentru că presupunem că persoana din spatele casei de marcat este corectă? Sau încheiem o poliţă de asigurare şi acceptăm prima ofertă fără a consulta alte oferte concurente, doar pentru că avem o colaborare de lungă durată cu brokerul şi suntem convinşi că ne-a făcut cea mai bună ofertă… Sau plătim o factură sau o rată la bancă şi plecăm din faţa ghişeului fără să verificăm ce scrie pe chitanţă, pur şi simplu pentru că avem încredere în operatorul din spatele lui.

Strangere de mana

Incredere

Exemplele ar putea continua, în toate aceste situaţii vorbim, în esenţă, de un singur lucru: ÎNCREDEREA (ar mai putea fi vorba de obişnuinţă, comoditate sau chiar inconştienţă, dar să presupunem de dragul argumentaţiei că acestea nu ni se aplică nouă).

Încrederea este un capital care se câştigă: fie pe baza unei reputaţii bune (când vorbim despre o persoană sau o instituţie cunoscută în mod public sau în cercul de oameni a căror opinie este relevantă pentru noi), fie pe baza unei/unor experienţe anterioare pozitive. Când aceste experienţe pozitive sunt suficient de numeroase, se stabileşte o relaţie de încredere în baza căreia uneori facem lucruri iraţionale, cum ar fi şi cele de mai sus. Uneori, la baza încrederii stă o marcă renumită sau care pur şi simplu are o rezonanţă specială pentru noi, însă de foarte multe ori ea se bazează pe relaţia cu o persoană care, într-un fel sau în altul, ne câştigă încrederea.

Înțelegem importanța relațiilor

La ROMCOM suntem conştienţi de importanţa stabilirii şi întreţinerii unei relaţii de încredere (reciprocă) cu clienţii noştri şi, tocmai de aceea, am ales să acordăm un rol important relaţiei personale pe care orice client o poate stabili cu reprezentanţii noştri. La ROMCOM, orice solicitare de informaţii cu privire la finanţările acordate este preluată de unul dintre consultanţi, acesta fiind responsabil cu prezentarea informaţiilor, alcătuirea dosarului de finanţare, susţinerea lui în comisia de creditare, semnarea contractelor şi păstrarea relaţiei cu clientul pe toată durata derulării creditului, inclusiv procesarea eventualelor solicitări ulterioare, până la înmânarea ultimelor documente care atestă că datoria a fost achitată integral. Şi, uneori, chiar şi după aceea.

Același consultant

Prin urmare, clientul ROMCOM poate avea siguranţa că persoana cu care a discutat iniţial condiţiile de finanţare şi care i-a ascultat „povestea” este aceeaşi persoană cu care va ţine legătura pe durata contractului şi căreia îi va putea adresa întrebări sau solicitări în eventualitatea în care vor apărea noi provocări sau noi nevoi pentru afacerea sa. În unele cazuri, provocările apărute pe parcurs vor impune adaptarea scadenţarului de plată la noul context al afacerii. În alte cazuri, vor fi noi oportunităţi de dezvoltare care vor necesita finanţare suplimentară. Iar alteori vor apărea surplusuri de resurse care îi vor permite clientului rambursarea împrumutului înainte de termen. În toate aceste situaţii, consultantul care a avut primul contact cu afacerea clientului va cunoaşte mai bine decât oricine altcineva de la ROMCOM situaţia clientului şi va putea propune soluţiile cele mai informate.

Aşa cum o spunem ori de câte ori avem ocazia, succesul ROMCOM, deşi pare paradoxal, apare atunci când un client îşi dezvoltă suficient de mult afacerea cu ajutorul finanţărilor noastre încât devine interesant şi eligibil pentru mai multe instituţii de finanţare, în special bancare, de unde va putea atrage capital suplimentar pentru a duce afacerea mai departe în condiţii de excelenţă. Experienţa arată că şi în astfel de situaţii, când soluţiile oferite de ROMCOM nu mai sunt suficiente din pricina limitărilor de sume sau costuri, unii clienţi aleg să continue colaborarea cu ROMCOM. De multe ori, aceasta se întâmplă datorită unor relaţii personale care au dat satisfacţie ambelor părţi şi au creat acea încredere despre care vorbeam la început.

Haideți să discutăm

Pentru informaţii despre posibilităţile de finanţare a afacerii dvs, vă invit să vizitaţi secţiunea Credite IMM, sau să ne contactaţi. Aşteptăm cu interes să facem cunoştinţă!

Tags:

Dorin Pantea

Despre autor

Despre autor: Dorin este consultant credite şi responsabil pentru promovarea creditelor ROMCOM prin intermediul birourilor ROMCOM din ţară. S-a alăturat echipei ROMCOM în 2007. .

Abonează-te

Rămâi la curent cu ultimele noutăți prin abonarea la newsletter-ul ROMCOM.

Sus