Soluții de dezvoltare pentru afaceri

100 argumente pentru un credit ROMCOM: Răsplătim fidelitatea cu o dobândă mai mică (14)

By on 28 November 2014 in Credite IMM

Cu toţii ştim cât de importante sunt relaţiile de parteneriat dezvoltate cu clienţii şi cu furnizorii, mai ales în primii ani de viaţă a unei afaceri. Ne dorim ca odată ce un client a cumpărat produsele sau serviciile noastre, să revină şi pentru alte cumpărături, în mod ideal chiar în volume mai mari.

100 motive copy v2

Achiziţiile repetate de la acelaşi furnizor sunt un indiciu cu privire la existenţa unei relaţii de tip win-win.

Şi la ROMCOM avem numeroşi clienţi care sunt la al doilea, al treilea sau chiar la al patrulea credit, indiciu că soluţiile de finanţare oferite sunt optime pentru afacerilor lor, în acest moment. Clienţii fideli şi buni platnici de la ROMCOM beneficiază de dobânzi mai mici începând cu al doilea credit.

Dacă vrei să afli mai multe despre cum poţi clădi un parteneriat de durată cu ROMCOM, te aşteptăm să ne contactezi.

Tags:

Dana Fetea

Despre autor

Despre autor: Dana este consultant credite la IFN ROMCOM SA , din 2013. A absolvit Facultatea de Științe Economice și a a urmat Programul de Master International Business & Management din Pavia, Italia. Are experiență în vânzări și este pregatită să vă dea cele mai bune soluții. .

Abonează-te

Rămâi la curent cu ultimele noutăți prin abonarea la newsletter-ul ROMCOM.

Sus