Soluții de dezvoltare pentru afaceri

Cum să practici un marketing profitabil, în vremuri de criză?

By on 29 November 2011 in Consultanță

Chiar şi în vremuri de criză există companii care înregistrează creştere iar motivele sunt comune. Ideile simple dar extrem de puternice sunt exploatate la maxim de unii, neglijate de alţii. Cum să construieşti marketingul companiei în aşa fel încât să îţi aducă rezultate în vânzări? Cum să te diferenţiezi de concurenţii tăi şi în acest fel să poţi să vinzi un produs asemănător sau chiar identic dar cu o marjă de profit mai mare? Cum să transformi marketingul dintr-o cheltuială într-o investiţie?

Dacă eşti în afaceri atunci ai nevoie de vânzări. Însă majoritatea întreprinzătorilor asociază marketingul cu termeni ca „panouri publicitare” sau „reclame la radio/TV”. Şi când „apasă pe aceste butoane” şi nu se mai întâmplă nimic sunt descurajaţi şi decid să vândă pe principiul de altfel foarte limitat, „mă descurc eu”.

Adevăratul marketing înseamnă concentrarea tuturor activităţilor antreprenoriale către piaţă. Atenţie, nu am zis nimic de panouri sau spoturi TV/radio. Este vorba despre concentrarea tuturor activităţilor antreprenoriale către piaţă. Care sunt aceste activităţi antreprenoriale?

A vinde este o artă, însă una care poate fi învăţată, dar care apoi necesită şi o continuă actualizare, îmbunătăţire, corectare. Toţi profesioniştii de pe faţa Pământului au nevoie să îşi actualizeze abilităţile/cunoştinţele în afaceri.

Vă invităm să identificăm unde şi cum putem practica un marketing profitabil prin analizarea strategiilor bune care pot asigura succesul în vânzări şi corectarea celor mai puţin bune, în cadrul seminarului ROMCOM din Galaţi, ce se va desfăşura în perioada 15-16 Decembrie 2011.

În cadrul seminarului participanţii vor avea parte de instruire specifică care să-i echipeze cu abilităţi şi instrumente practice în vederea unuii marketing eficient în cadrul companiei.

Vă invităm să veniţi pregătiţi pentru a vă promova afacerea în rândul celor prezenţi (prin schimb de cărţi de vizită) în cadrul seminarului “Cum să practici un marketing profitabil, în vremuri de criză?”  care se va desfăşura în Galaţi, Hotel Magnus, Micro 20 str. Oţelarilor, în perioada sus amintită.

Pentru o organizare eficientă a seminarului, vă rog să confirmaţi prezenţa la seminar cel târziu până la data de 09 decembrie 2011 la telefon 0749 158 586, tel/fax 0336 401 172 sau prin email: galati@romcom.ro

Aştept cu interes să vă întâlnesc în cadrul seminarului de marketing. Până atunci vă doresc mult succes în activitate!

Stefan Pastia

Despre autor

Abonează-te

Rămâi la curent cu ultimele noutăți prin abonarea la newsletter-ul ROMCOM.

Sus