Soluții de dezvoltare pentru afaceri

Etica în afaceri şi competitivitatea în România

By on 27 April 2011 in Evenimente

Conștientizând importanţa tot mai mare a caracterului şi valorilor etice în activitățile pe care le desfășurăm zi de zi, ROMCOM în colaborare cu Drd. Anca Pup şi Institutul de Etică Aplicată din cadrul Ruhr-Universität Bochum din Germania au întocmit un chestionar prin care dorim să analizăm nivelul etic şi competitiv al companiilor din România.

Acest chestionar se adresează tuturor managerilor sau persoanelor care dețin o funcție de conducere. În prima parte sunt formulate câteva întrebări pentru a face aprecieri cu caracter general, asupra mediului de afaceri din ţara noastră, iar în a doua parte întrebările vizează aspecte specifice ale afacerii. Peste 700 de oameni de afaceri au completat deja acest chestionar.

Linkul de acces este: https://www.surveymonkey.com/s/eticainafaceri

Datele colectate vor fi folosite exclusiv pentru un studiu de cercetare, la nivel doctoral. De asemenea, studiul susţine un proiect educațional la nivelul Ministerului Educației prin care tinerii să fie educaţi în spiritul unei gândiri disciplinate, conștientizând că valoarea caracterului le determină succesul.

Vă mulţumim tuturor celor care veţi participa la acest studiu.

Imre Kulcsar

Despre autor

Despre autor: Imre este membru de bord și directorul Fundaţiei ROMCOM. Lucrează în cadrul ROMCOM încă din 1991. De asemenea, Imre este membru în consiliul de administraţie al IFN ROMCOM SA. .

Abonează-te

Rămâi la curent cu ultimele noutăți prin abonarea la newsletter-ul ROMCOM.

Sus