Soluții de dezvoltare pentru afaceri

Real şi viral

By on 26 April 2011 in Consultanță

În fiecare zi apar zeci de reclame noi care sunt gata să marcheze pe cel ce priveşte, sa-i stârnească curiozitatea, sa-l atragă, sa-l informeze, sa-l amuze sau poate chiar sa-l dezguste.

Atelierele de creaţie ale departamentelor de marketing caută idei noi, virale, care să şocheze, să prindă la public şi să facă vizionarul să cumpere produsul sau cel puţin sa-l informeze de existenţa sa.

A fi viral înseamnă a da mai departe ceva ce ai tu deja, ceva special, deosebit, unic; a spune altora ce ai experimentat, ceva ce te-a fascinat cu adevărat.

Dvs. cei care citiţi acest blog, aţi văzut şi prima noastră tentativă de informare video, poate chiar aţi şi vizionat videoclipul nostru de prezentare privind serviciile de consultanţă pentru Fonduri Europene. Este un videoclip informativ, care prezintă în mod real serviciile de consultanţă. Tot ce pot să spun este că abia aştept să creăm unul viral!

Dar, orice lucru viral nu poate să marcheze decât prezentând o realitate zguduitoare şi unică. Astfel de Paști vreau să vă spun că Domnul Isus Cristos ne-a oferit un exemplu de iubire şi de jertfă reală, imposibil de copiat şi de uitat.

Sacrificiul de care îmi amintesc astăzi împreună cu mii de credincioşi de pe întregul pământ este atât de real încât nu pot să nu spun şi altora despre el. O viaţă autentică trăită în credinţa în învierea Sa nu poate să nu molipsească.

Jertfa Sa nu a fost făcută pentru a şoca ci a fost una reală, veritabilă, la fel cum e şi învierea.

Duminică vom sărbători împreună învierea din morţi a Domnului Isus Cristos şi sper ca realitatea învierii Sale să fie una reală şi în vieţile dvs.

Tot ce pot să vă urez de aceste sărbători este să aveţi o credinţă reală care să devină virală.

Cristos a înviat!

Anca Pop

Despre autor

Abonează-te

Rămâi la curent cu ultimele noutăți prin abonarea la newsletter-ul ROMCOM.

Sus