Soluții de dezvoltare pentru afaceri

UPDATE: Programul START

În curând se va lansa programul START prin care pot accesa finantare firme nou-înfiinţate sau firme cu activitate, dar cu o vechime de cel mult 2 ani de la înregistrarea la Registrul Comerţului. Valorea alocaţiei nerambursabile este cel mult 100.000 lei şi contribuţia proprie este min. 30% din valoarea cheltuielilor eligibile.

Obiectul finanţării: echipamente tehnologice, mijloace de transport marfă, aparate şi instalaţii de măsura, control şi reglare, licenţe, software, echipamente IT, mobilier, realizare site de prezentare, promovare online a activităţii societăţii şi servicii de consultanţă.

Pentru a obţine punctajul cel mai favorabil pentru planul de afaceri, trebuie îndeplinite următoarele condiţii:

Evaluarea firmelor nou-înfiinţate

  • Administratorul a absolvit min. 1 curs de educaţie antreprenoriala susţinut de un furnizor acreditat de către Ministerul Educaţiei, Ministerul Muncii, UNCTAD (5 pct).
  • Activitatea pe care accesează: Producţie (15 pct), Servicii (10 pct), Comerţ (5 pct).
  • Creare de locuri de muncă: 3 locuri de muncă (15 pct), 2 locuri de muncă (10 pct), 1 loc de muncă (5 pct), din care min. 1 loc creat prin ANOFM din categoria persoanelor dezavantajate social la angajare (5 pct).
  • Societatea/Asociatul nu a beneficiat de finanţare în cadrul programelor naţionale (10 pct).
  • Implementarea proiectului în mediul rural (15 pct).
  • Solicitarea de credit prin program (5 pct).
  • Ponderea investiţiilor în echipamente reprezintă min. 50% din valoarea cheltuielilor eligibile înscrise în planul de afaceri (10 pct).
  • Cash Flow pozitiv pe toţi anii previzionaţi (20 pct).

Evaluarea firmelor cu activitate

  • Administratorul a absolvit min. 1 curs de educaţie antreprenoriala susţinut de un furnizor acreditat de către Ministerul Educaţiei, Ministerul Muncii, UNCTAD (5 pct).
  • Intreprinderea a obtinut profit din activitatea de exploatare in 2012 (5 pct).
  • Activitatea pe care accesează: Producţie (10 pct), Servicii (7 pct), Comerţ (5 pct).
  • Creare de locuri de muncă: 3 locuri de muncă (15 pct), 2 locuri de muncă (10 pct), 1 loc de muncă (5 pct), din care min. 1 loc creat prin ANOFM din categoria persoanelor dezavantajate social la angajare (5 pct).
  • Societatea are la momentul înscrierii online: min. 1 angajat (3 pct), min. 2 angajaţi (5 pct).
  • Societatea/Asociatul nu a beneficiat de finanţare în cadrul programelor naţionale (10 pct).
  • Implementarea proiectului in mediul rural (10 pct).
  • Solicitarea de credit prin program (5 pct).
  • Ponderea investiţiilor în echipamente reprezintă min. 50% din valoarea cheltuielilor eligibile înscrise în planul de afaceri (10 pct).
  • Cash Flow pozitiv pe toţi anii previzionaţi (20 pct.)

Programul nu s-a lansat încă oficial, dar vă vom informa despre noutăți. Dacă doriți să beneficiați de acest program, contactați-ne prin email la johanna.kulcsar@romcom.ro sau telefonic la 0753-148.411.

Johanna Szűcs Kulcsár

Despre autor

Despre autor: Johanna s-a alăturat echipei ROMCOM din Oradea în octombrie 2012. A absolvit studii de management la Universitatea Emanuel din Oradea şi lucrează la departamentul de consultanţă – finanţări nerambursabile cu fonduri europene şi proiecte de cercetare. .

Abonează-te

Rămâi la curent cu ultimele noutăți prin abonarea la newsletter-ul ROMCOM.

Sus