100 argumente pentru un credit ROMCOM: Răsplătim fidelitatea cu o dobândă mai mică (14)
Cu toţii ştim cât de importante sunt relaţiile de parteneriat dezvoltate cu clienţii şi cu furnizorii, mai ales în primii ani de viaţă a unei afaceri. Ne dorim ca odată ce un client a cumpărat produsele sau serviciile noastre, să revină şi pentru alte cumpărături, în mod ideal chiar în volume mai mari.
Achiziţiile repetate de la acelaşi furnizor sunt un indiciu cu privire la existenţa unei relaţii de tip win-win.
Şi la ROMCOM avem numeroşi clienţi care sunt la al doilea, al treilea sau chiar la al patrulea credit, indiciu că soluţiile de finanţare oferite sunt optime pentru afacerilor lor, în acest moment. Clienţii fideli şi buni platnici de la ROMCOM beneficiază de dobânzi mai mici începând cu al doilea credit.
Dacă vrei să afli mai multe despre cum poţi clădi un parteneriat de durată cu ROMCOM, te aşteptăm să ne contactezi.