Soluții de dezvoltare pentru afaceri

Votează pentru … fonduri europene!

By on 2 August 2012 in Finanțări nerambursabile

Votul este cuvântul cheie al acestui an si in special al acestei veri. Chiar şi cei apolitici ajung în aceste zile să mai tragă cu ureche la ultimele ştiri politice. Ştirile politice încep încet încet să înlocuiască telenovelele. Se şi aseamănă pe undeva. Legat de fonduri europene şi politică, ştim ca alocarea, aprobarea si in definitiv absorbţia fondurilor europene sunt strâns legate de mediul politic.

Ştim că în aceste campanii se cheltuiesc sume uriaşe, o parte din acestea fiind destinate publicităţii stradale în toate formele ei: bannere, panouri publicitare, pliante, broşuri. De toate acestea s-au bucurat societăţile cu activităţi în domeniul tipăririi şi a activităţilor de servicii conexe tipării (CAEN 1812, 1813 şi 1814). Cererile diverselor partide politice implicate au crescut volumul de lucru la tipografii sau societăţi cu activităţi în domeniul tipăririi peste capacităţile de producţie ale acestora.

Am discutat cu clienți din acest domeniu de activitate în timpul campaniilor. Erau sufocaţi de cereri. Nu au putut onora toată cererea. Lucrul acesta mi-a arătat că această piaţă nu este încă saturată. Mai este loc pentru investiţii.

Desigur alegerile sunt o chestiune de nişă. Odată la 4 ani sau la 2 ani ele impulsionează puternic activitatea din domeniu. Însă romanii s-au dovedit un avid consumator de publicitate în toate formele ei. Astfel că panourile publicitare au răsărit precum ciupercile după ploaie pe toate marginile de drum. Principalul argument pentru amplasarea unui panou sau afiş: nivelul traficului. Românii prind viteză, circulă mult, devin din ce în ce mai activi. Străzi care altădată erau liniştite, pe ale căror băncuţe puteai liniştit trage un pui de somn, acum au devenit zgomotoase, fiind un furnicar de oameni şi maşini. Şi în anii viitori românii vor circula şi mai mult, cu şi mai mare viteză. Deci rata de expunere pentru acest tip de publicitate va creşte. De aici va fi o pâine de mâncat pentru cei ce vor fi pregătiţi cu utilaje şi echipamente performante să facă faţă cererii în creştere de bannere, panouri publicitare, pliante şi broşuri.

Cei interesaţi să investească în domeniu au în această toamnă, mai exact până în 28 septembrie posibilitatea să aplice pentru un proiect european de achiziţionare de echipamente cu o finanţare nerambursabilă generoasă, de 85%. Finanţările sunt consistente şi ca sumă nerambursabilă maximă alocată pentru un proiect, maximul fiind de 200.000 euro.

Pentru cei ce se gândesc la vot în aceste zile, i-aş îndemna să voteze … Să voteze FONDURI EUROPENE! Cu siguranță vor vota pentru binele lor viitor.

Informaţii suplimentare: adrian.moraru@romcom.ro sau tel. 0756-020.656.

ROMCOM

Despre autor

Abonează-te

Rămâi la curent cu ultimele noutăți prin abonarea la newsletter-ul ROMCOM.

Sus